Informacje dla osób niepełnosprawnych
Na podstawie art. 7 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020.1062.j.t.) Sąd Rejonowy w Zielonej Górze zapewnia dostęp do bezpłatnego świadczenia usług „wideotłumacza” PJM, SJM.
- Osoba uprawniona zobowiązana jest zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia (ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się) co najmniej trzy dni robocze przed tym zdarzeniem w Biurze Obsługi Interesantów tutejszego Sądu.
- Zgłoszenie powinno zawierać:
- imię i nazwisko osoby uprawnionej
- krótkie określenie sprawy, wybrana metoda komunikowania się
- kontakt zwrotny, na który zostanie nadesłana informacja z potwierdzeniem spotkania.
- Zgłoszenie, o którym mowa w pkt 1 i 2 może być dokonane w następujący sposób:
- drogą e-mailową: Biuro Obsługi Interesantów: informacja@zielona-gora.sr.gov.pl
- telefonicznie: Biuro Obsługi Interesantów: tel. 68 322 03 20
- pisemnie na adres:
Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, Biuro Obsługi Interesantów
Plac Słowiański 2
65-069 Zielona Góra
- Po dokonaniu zgłoszenia Sąd zapewnia obsługę osobie uprawnionej, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym, na zasadach określonych w ustawie.
- W przypadku braku możliwości realizacji ww. świadczenia we wskazanym terminie, Sąd zawiadamia o tym fakcie osobę uprawnioną, wyznaczając jednocześnie możliwy termin realizacji świadczenia.